JÄSENYYS

Jäsenedut:

• Edullisemmat ilmoittautumishinnat  yhdistyksen järjestämiin tapahtumiin, koulutuksiin ja luentoihin
  • 3krt/vuosi sähköisesti ja 1krt/vuosi painettuna versiona ilmestyvä jäsenlehti SULARO
  • Kasvattajatiedot yhdistyksen kotisivuille veloituksetta
  • Maksuton pentuvälitys kasvattajille
  • Äänioikeus sääntömääräisissä kokouksissa
  • Yhdistys palauttaa 10€ jäsenen jokaisesta petotestin suorittaneen koiran osallistumismaksusta

​Yhdistyksen jäsenenä pääset halutessasi mukaan myös talkoilemaan ja järjestämään tapahtumia.

Haluatko liittyä jäseneksi?
Täytä tältä sivulta löytyvä jäsentieto-lomake ja paina "lähetä jäsenhakemus"-nappia. Halutessasi voit lähettää samat tiedot myös sähköpostitse tai perinteisenä kirjepostina tulostamalla jäsentietolomakkeen pdf-tiedostona. Yhdistyksen hallitus käsittelee jäsenhakemukset seuraavassa hallituksen kokouksessaan ja jäsensihteerimme on yhteydessä kokouksen jälkeen.

Jäsenmaksu ja liittymismaksu:

• Jäsenmaksu 20€ (Vuosimaksu)
  • Liittymismaksua ei peritä

Lisätietoa jäsenmaksusta:
​Jokaisen yhdistyksen jäsenen on itse huolehdittava jäsenmaksun suorituksesta ajallaan. Vuosittainen hallitus määrää vuosikokouksessaan jäsenmaksun suuruuden.
Jotta jäsenmaksut tulevat suoritetuksi, jäsensihteeri lähettää ilmoituksen jäsenmaksusta jäsenistölle ennen eräpäivää.

Mikäli jäsen ei maksa jäsenmaksuaan eräpäivän ja yhden muistutuksen jälkeen, hallitus katsoo jäsenen eronneen.
Seuraavan hallituskokouksen jälkeen jäsensihteeri poistaa kaikki eronneeksi katsotut jäsentiedot jäsenrekisteristä (Henkilötietolaki).

Mikäli jäsenmaksunsa maksamatta jättänyt henkilö haluaa liittyä uudelleen jäseneksi, hänen täytyy lähettää jäsentietolomake uudelleen yhdistyksen sähköpostiin. Hallitus käsittelee uudet jäsenet seuraavassa hallituksen kokouksessa ja jäsensihteerimme on yhteydessä hakijaan heti kokouksen jälkeen.
Ennen hallituksen jäseneksi hyväksymistä maksettua jäsenmaksua ei palauteta.

JÄSENHAKEMUSLOMAKE